Punkty Obsługi Mieszkańców

Wykonując swoje zadania Punkt Obsługi Mieszkańców korzysta z posiadanej dokładnej znajomości administrowanych zasobów i terenu, w tym budynków, budowli i lokali. Całokształt spraw prowadzonych przez POM ma na celu właściwą obsługę mieszkańców, utrzymanie budynków i urządzeń w należytym stanie technicznym oraz zapewnienie prawidłowego stanu sanitarno-porządkowego nieruchomości.

W Punkcie Obsługi Mieszkańców można załatwić sprawy w zakresie:

  • działalności eksploatacyjnej i użytkowania budynków
  • technicznej obsługi nieruchomości
  • finansowo-księgowym
  • windykacyjnym

Godziny pracy Punktów Obsługi Mieszkańców

  • pon.: 7:30 - 17:30
  • wt. - pt.: 7:30 - 15:30

POM1

ul. Powstańców Warszawskich 30, p.o. kierownik Magdalena Kobza,
telefon: 32 532 51 10, email: WYŚLIJ WIADOMOŚĆ

POM2

ul. Piekarska 77, kierownik Beata Rabsztyn
telefon: 32 532 56 18, 32 532 52 10 email: WYŚLIJ WIADOMOŚĆ

Miejsce obsługi:

POM4

ul. Alojzjanów 4, kierownik Tomasz Kandora,
telefon: 32 532 54 10, email: WYŚLIJ WIADOMOŚĆ

POM5

ul. Baczyńskiego 1, kierownik Jerzy Miciak,
telefon: 32 532 55 10, email: WYŚLIJ WIADOMOŚĆ

Aby dowiedzieć się, który Punkt Obsługi Mieszkańców administruje Twoim lokalem, skorzystaj z poniższego wykazu adresowego budynków z podziałem na Punkty Obsługi Mieszkańców lub przejdź do wyszukiwarki

Kategoria: Powiązane pliki [1]
Format Data publikacji / aktualizacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
Kategoria: O Nas
pdf 2024-02-02 Wykaz adresowy budynków z podziałem na POMy
ilość pobrań: 4143
Wykaz adresowy budynków z podziałem na POMy 265,08KB zobacz